معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلیس با طرح‌های ترافیکی به‌صورت روزانه با موتورسیکلت سوارانی که مبادرت به تخلفات می‌کنند، برخورد می‌کند و موتور به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

قبرستان موتورسیکلت‌های فرسوده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، سرهنگ علی همه‌خانی معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران درباره برخورد با موتورهای سنگین فاقد مجوز و همچنین حرکات نمایشی موتورسواران، اظهار کرد: پلیس برحسب وظیفه با هر نوع تخلفی برخورد می‌کند، اما با توجه به ناامن کردن معابر توسط این موتورسیکلت‌ها و حرکات مخاطره‌آمیز که جان خود و سایران را به خطر می‌اندازند، بنا بر مطالبه مردم، پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ویژه با چنین موتور سیکلت‌هایی برخورد می‌کند.

وی ضمن اشاره به فیلم‌هایی که این موتورسیکلت‌سواران در فضای مجازی منتشر می‌کنند، اذعان کرد: با رصدهای مانیتورینگ این موتورسیکلت‌ها شناسایی می‌شوند و با پشتیبانی همکارانی که در سطح معابر حضور دارند، توقیف خواهند شد.

معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران متذکر شد: موتورسیکلت سواران فکر نکنند که روزهای تعطیل متعلق به آنهاست و موتورسیکلت و هر وسیله بدون پلاکی فاقد مجوز بوده و توقیف آن به موجب تخلفاتی از قبیل حرکات نمایشی برای ترخیص موتور می‌بایست به مراکز ذی ربط برای نداشتن پلاک و مجوز مراجعه کند.

سرهنگ همه‌خانی در مورد میزان برخورد با این موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: پلیس روزانه با موتورسیکلت‌سوارانی که مبادرت به چنین تخلفاتی می‌کنند، برخورد می‌کند و وسیله به پارکینگ انتقال داده می‌شود و اگر فاقد مجوز باشد، باید با سیر تشریفات اداری و قانونی برای ترخیص آن مراجعه کنند.


کد خبر 605496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha